18 Temmuz 2012 Çarşamba

Veee yine bizden bir kaç fotoğraf :) Arkadaşlık, Aşk & Özlü Sözler

Hey selam millet! Sizlere çektiğim bazı fotoğrafları sunmak istedim..
Devamı geldikçe sizlerle paylaşacağım.. 
Sevgilerimle 
MeD


Can Yücel :
Çok çalıştım gitmeye de kalmaya da.İkisi de aynı acı, ikisi de rezil.Daha önce de gitmiştim, ama böyle kalarak değil!


Laurence J. Peter :
Önderlik et, takip et, ya da yoldan çekil.



Nazım Hikmet Ran :
Kelebek misalidir aşk; anlamayana ömrü günlük, anlayana bir ömürlük !


Can Yücel :
Tabaklarda kalan son kırıntılar gibiydi sana olan sevgim.Sen beni hep bıraktın; Bense hep arkandan ağladım.


Bernard Shaw :
İnsan ne kadar daha fazla şeyden utanırsa o kadar şeref ve onur sahibi olur. 

Albert Camus : 
Önümden gitme, seni izleyemeyebilirim. Arkamdan da gelme, yol gösteremeyebilirim. Yanımda yürü ve yalnızca dostum kal. 


Nietzche : 
Güller , laleler , bütün çiçekler solar . Çelik ve demir kırılır ama sağlam dostluk ne solar ne de kırılır. 

Shakespeare : Denendikten sonra dost edindiklerini bağrına bas, ama her ilk tanıştığınla, hemen el sıkışıp dost olma. 

Mevlana :
Herkes aynı fikirdeyse, hiç kimse yeterince düşünmüyor demektir.


Johann Wolfgang von Goethe :
Yetenek yalnızlıkta oluşur, karakter ise dünyanın koşuşturmacasında.


Young:
Utanan adam, zalim değildir.

Helen Keller :
Yüzünü güneşe çeviren insan, gölge görmez.



Albert Einstein :
Düşünüyorum, düşünüyorum, aylarca ve yıllarca.Doksan dokuz kez vardığım sonuç yanlış.Yüzüncü de doğru çıkıyorum.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder