26 Şubat 2014 Çarşamba

Bi Küçük Eylül Meselesi...


ENGİN AKYÜREK “ FARAH’LA SİNERJİMİZ TUTTU!”
FARAH ZEYNEP ABDULLAH “EYLÜL’Ü ÇOK SEVDİM!”

ENGİN AKYÜREK “ FARAH’LA SİNERJİMİZ TUTTU!”
Engin Akyürek, “Karakteri doğru anlayıp, yorumlamak için iyi bir ön çalışma dönemimiz oldu. Duyguların ön planda olduğu bir film olduğu için Farah’la benim sinerjimizin çok doğru olması gerekiyordu. Bu anlamda Farah’la birbirimize çok yardımcı olduk, çok güzel bir uyum yakaladık. Bozcaada’da gayet keyifli bir set süreci geçirdik.” dedi.
FARAH ZEYNEP ABDULLAH “EYLÜL’Ü ÇOK SEVDİM!”
Farah Zeynep Abdullah ise canlandırdığı Eylül karakterini “Senaryoyu okuduğum andan itibaren Eylül’ü çok sevdim. Kendi ayakları üzerinde durabilen, güçlü bir kadın olması, en önemlisi hayatın içinden, sahici bir kadın olması beni çok etkiledi.” sözleriyle anlattı. 
Onur Tuna ve Ceren Moray’ın da rol aldığı “Bi Küçük Eylül Meselesi”;İstanbul’un en popüler semtlerinden birinde yetişmiş Eylül (Farah Zeynep Abdullah) ile Bozcaada’nın huzurlu ve sakin ortamında kendi halinde yaşayan Tekin’in (Engin Akyürek) tesadüflerle başlayan sıra dışı birlikteliklerini konu alıyor.








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder